Podvozek TATRA PHOENIX 8×8 se sklápěcí nástavbou VS-MONT S1G. Motor PACCAR MX-13 o výkonu 355 kW ( 2.350 Nm ), kompresní motorová brzda MX, manuálně řazená 16ti stupňová převodovka ZF, dvoustupňový přídavný převod řazený za klidu ( silnice / terén ), krátká kabina, zadní stěna kabiny bez okna, mechanická klimatizace, vnější sluneční clona, odpružené sedadlo řidiče, autorádio s BT, dva majáky na kabině, dvojitá montáž zadních kol, přední pneu 385/ 65 R22,5, zadní pneu 315/ 80 R22,5, nádrž paliva hliníková 340 l., zadní sklopná zábrana dvoudílná, schránka na nářadí, bez bočních zábran, plné zadní blatníky, závěs pro vyproštění vzadu, koncovka výfuku nahoru nad kabinu, vyhřívání korby, spodní kryt motoru, horní kryt převodovky, podvozek s nástřikem Dinitrol, Nástavba VS-MONT S1G v hardoxovém provedení, podlaha 8 mm, bočnice 5 mm, zadní čelo 6 mm, obloukové provedení nástavby, objem 16 m3, výška bočnic 1.400 mm, zadní čelo s nuceným mechanickým otevíráním od rámu podvozku, podélníky nástavby vyhřívané výfukovými plyny, hydraulický držák rezervy. Provozní hmotnost cca. 16,2 tuny, celková hmotnost 44 tun / 32 tun. Barva kabiny bílá, přední karosování v barvě kabiny, barva nástavby RAL 9006 – stříbrná.