Tatra T 158 Phoenix

TATRA PHOENIX Euro 6 je postavena na osvědčeném tatrováckém podvozku, která k pohybu v těch nejtěžších terénních podmínkách využívá výkonné, úsporné, a přitom k životnímu prostředí šetrné motory PACCAR MX plnící přísné emisní limity Euro 6.

Unikátní konstrukce podvozku nevyžaduje dodatečnou montáž pomocného rámu pro uchycení koreb. Montáž jiných nástaveb je jednoduchá, bez použití kompenzačních montážních dílů. Nezávislé zavěšení náprav se vzduchovým odpružením umožňuje zvýšit rychlost přepravy a tím i celkovou přepravní kapacitu. Pro jistý a bezpečný pohyb v terénu je vozidlo vybaveno uzávěrkami všech osových i mezinápravového diferenciálu. S připojitelným pohonem přední nápravy využíváte všech výhod plněpohonného vozidla kdykoli to okolní podmínky vyžadují, při jízdě na silnicích či zpevněných komunikacích. Jízda bez pohonu předních kol umožní zefektivnit provoz vozidla. Vzduchová soustava na podvozku je nyní nově řízena pomocí elektronického managementu, který optimalizuje spotřebu vzduchu a provoz kompresoru, čímž přispívá ke snížení spotřeby paliva. Řiditelné nápravy (přední i zadní) mohou být zatíženy až na 10 tun, neřízené nápravy disponují maximálním zatížením 16 tun.

Modelová řada TATRA PHOENIX využívá moderní, výkonné a úsporné motory PACCAR MX. Podle legislativních požadavků dodáváme řady s motory v emisních specifikacích Euro 3, Euro 5 a Euro 6. Tyto jsou k dispozici v šesti výkonových variantách od 370 do 510 PS s točivými momenty 1600 – 2500 Nm.

S vozidly TATRA PHOENIX Euro 6 máte nyní širší výběr převodovek. S výkonnými a úspornými motory PACCAR skvěle spolupracují převodovky renomovaných značek ZF a Allison. Manuální převodovky společnosti ZF jsou zastoupeny řadou EcoSplit – pro řadu vozidel TATRA PHOENIX výhradně 16-ti stupňovými. Pro všechny, kdo dávají přednost jednoduššímu ovládání vozidla, je k dispozici 16stupňová automatizovaná převodovka AS Tronic, která je vhodná do všech provozů, kde dochází ke střídání řidičů za volantem vozidla. Pomáhá snižovat např. spotřebu paliva a chrání spojku i samotný motor před poškozením vlivem chyb řidičů. Zákazníci, kteří vyžadují nepřerušený přenos točivého momentu do celého hnacího traktu, mohou využít 6– a 7stupňových automatických převodovek Allison, u kterých je klasická spojka nahrazena hydrodynamickým měničem. Nová kabina modelu TATRA PHOENIX Euro 6, dodávaná automobilkou DAF TRUCKS, poskytuje více prostoru, pohodlí i bezpečnosti. Pracoviště řidiče je pohodlné jak díky komfortním sedadlům, tak díky celkovému uspořádání ovládacích prvků.

KONTAKTY

http://www.tatra.cz/…e/prospekty/


Máte dotaz? Neváhejte se zeptat:

K následujícímu kontaktnímu formuláři uvádíme Zásady zpracování osobních údajů v rámci nařízení GDPR.




Vozy ihned k odběru

  • Tatra traktor 6x6 nosič nástaveb

    Traktor – nosič nástaveb TATRA PHOENIX 6×6 s pevnou nástavbou PARMA PA- NVN S3. Motor PACCAR MX-13 o výkonu 355 kW ( 2.350 Nm ), kompresní motorová brzda MX, manuálně řazená 16ti stupňová převodovka ZF, dvoustupňový přídavný převod řazený za klidu ( siilnice / terén ), krátká kabina, zadní stěna s oknem, ROPS rám kabiny TATRA, jednoduchá montáž všech kol, pneu 445/ 65 R22,5, hliníková nádrž paliva 340 l…

    » pokračování

  • Tatra traktor 8x6 Fliegl

    Traktor – nosič nástaveb TATRA PHOENIX 8×6 s konfigurací náprav 1 přední + 3 zadní, poslední náprava nepoháněná a řízená. Motor PACCAR MX-13 o výkonu 390 kW ( 2.500 Nm ), kompresní motorová brzda MX, manuálně řazená 16ti stupňová převodovka ZF, dvoustupňový přídavný převod řazený za klidu ( siilnice / terén ), krátká kabina, zadní stěna s oknem, ROPS rám kabiny TATRA, jednoduchá montáž všech kol, pneu 445/ 65 R22,5, hliníková nádrž paliva 340 l.....

    » pokračování